Jak dołączyć do spotkania Teams poprzez przeglądarkę internetową

Jeśli nie masz konta na platformie Teams, wykonaj poniższe czynności, aby dołączyć jako gość.

  1. Przejdź do zaproszenia na szkolenie i kliknij link do spotkania na platformie Teams.

  2. Zostanie otwarta strona sieci Web, w której zostaną wyświetlone opcje: Pobierz aplikację systemu Windows i dołącz do niej w sieci Web. Jeśli dołączysz do sieci Web, możesz użyć przeglądarki Microsoft Edge lub Google Chrome. Przeglądarka może zapytać, czy aplikacja Teams nie będzie mogła używać mikrofonu i kamery. Pamiętaj, aby zezwolić na to, aby Twoje spotkanie było widoczne i wysłuchane.

    Ważne! 
    Czasem wewnętrzne blokady bezpieczeństwa nie pozwalają dołączyć poprzez link. Wtedy wykorzystaj otrzymane ID spotkania oraz hasło. 

  3. Wprowadź swój identyfikator np. imię i pierwszą literę nazwiska oraz wybierz swoje ustawienia audio i wideo. 

  4. Gdy wszystko będzie gotowe, kliknij przycisk Dołącz teraz.

  5. Spowoduje to wyświetlenie w poczekalni spotkania. Organizator będzie mógł wpuścić Cię na spotkanie.