Jak korzystać z platformy MS Teams?

Szkolenia w formie zdalnej są realizowane za pośrednictwem platformy MS Teams. Narzędzie to umożliwia swobodną komunikację podczas trwania szkolenia, zarówno z trenerem jak i z pozostałymi uczestnikami oraz pozwala na wyświetlanie prezentacji szkoleniowej i innych materiałów pomocniczych. 


Przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz mail z linkiem do platformy MS Teams, który będzie jednocześnie zaproszeniem do wirtualnej grupy. 

 

Zalecamy, aby pobrać aplikację. To rozwiązanie zapewni lepszą  jakoś komunikacji. Sprawdź, czy aplikacja działa poprawnie na dzień przed rozpoczęciem szkolenia. 


Rolę Hosta przyjmuje trener. Jeżeli nie możesz się zalogować, upewnij się, że Host rozpoczął to spotkanie. Prowadzący musi Cię zaakceptować.

Po zaakceptowaniu przez trenera, możesz dołączyć do spotkania.

Ważne! 
Czasem wewnętrzne blokady bezpieczeństwa nie pozwalają dołączyć poprzez link. Wtedy wykorzystaj otrzymane ID spotkania oraz hasło.